بهترین روش‌ها برای سرمایه‌گذاری در بیت کوین
نوشته شده توسط : علیرضا

بیت کوین به عنوان یک ارز دیجیتال اکنون در جایگاهی قرار دارد که تمامی نگاه‌ها به سمت اوست. مردم گذشته آن را تجزیه و تحلیل می‌کنند و به دلایل گوناگون درباره آیندهٔ آن گمانه زنی می‌کنند. برخی می‌خواهند تاریخچهٔ ارزهای دیجیتال را بدانند و برخی نیز به دنبال راه‌های سرمایه‌گذاری در آن هستند. دلیل شما هرچه که باشد، در این مقاله ما دربارهٔ راه‌های مختلف سرمایه‌گذاری در بیت کوین صحبت خواهیم کرد.

فراز و نشیب قیمت بیت کوین

در آغاز سال ۲۰۱۸ قیمت بیت کوین تقریبا ۱۱,۰۰۰ دلار بود، سپس به طرز عجیبی قیمت آن به زیر ۶۰۰۰ دلار رسید. بنابراین با چنین فراز و نشیبی چگونه می‌توان در آن سرمایه‌گذاری کرد؟ دلیل این همه فراز و نشیب چیست؟ اکثر افرادی که قصد سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال را دارند احتمالا نمودار قیمت بیت کوین را بررسی کرده‌اند و می‌دانند سیر صعودی و نزولی آن چگونه بوده است.

آیا نمودار شما را یاد چیزی نمی‌اندازد؟ مثلا نوار قلب!

به این گونه از نمودارها "دندان کوسه" می‌گویند، یعنی قیمت بیت کوین یا هر ارز دیجیتال دیگری مانند دندان‌های کوسه بالا و پایین می‌شود. البته برخی نیز این نوع نمودار را "انفجار حباب" نامگذاری می‌کنند. از نظر بسیاری از اقتصاددانان، بیت کوین بزرگترین انفجار حباب تاریخ بوده است.

بیشتر بخوانید: بیت کوین گلد (Bitcoin Gold)

دلایلی که در پس این موضوع قرار دارند دال بر این هستند که بلاک چین پشتیبان محکمی ندارد و دست اندازی در بازار ارز دیجیتال بسیار زیاد است.هر چه که هست واضح است که بیت کوین می‌خواهد این فراز و نشیب‌ها را پشت سر بگذارد و دوباره ارزش خود را بالاتر ببرد. تمام افرادی که قصد سرمایه‌گذاری در بیت کوین را دارند باید این موضوع حیاتی را مد نظر قرار دهند.

چگونه در بیت کوین سرمایه‌گذاری کنیم؟

خب اکنون که متوجه شدید فراز نشیب بیت کوین چقدر می‌تواند در سرمایه‌گذاری تاثیر گذار باشد، وقت آن است که دربارهٔ راه‌های درآمدزایی از طریق بیت کوین صحبت کنیم. را‌‌ه‌های نسبتا زیادی وجود دارد که بتوان از طریق آن بیت کوین بدست آورد، اما من تنها به چند نمونه از آن اشاره می‌کنم زیرا اگر بخواهم همهٔ آن‌ها را بازگو کنم باید چند صد صفحه بنویسم.

خب اکنون که متوجه شدید فراز نشیب بیت کوین چقدر می‌تواند در سرمایه‌گذاری تاثیر گذار باشد، وقت آن است که دربارهٔ راه‌های درآمدزایی از طریق بیت کوین صحبت کنیم. را‌‌ه‌های نسبتا زیادی وجود دارد که بتوان از طریق آن بیت کوین بدست آورد، اما من تنها به چند نمونه از آن اشاره می‌کنم زیرا اگر بخواهم همهٔ آن‌ها را بازگو کنم باید چند صد صفحه بنویسم.

روش اول - خرید بیت کوین

افراد زیادی هستند که ساده ترین راه را برای سرمایه‌گذاری در بیت کوین انتخاب کرده‌اند. البته در عین سادگی بسیار خطرپذیر است. سرمایه‌گذارن انواع مختلفی دارند. برخی مقداری کوین خریداری می‌کنند و تا مدت‌ها فراموش می‌کنند که چنین کاری کرده‌اند.

این افراد معمولا دورنمایی بلند مدت را در نظر می‌گیرند و به سرمایه‌گذاری کوتاه مدت اعتقاد ندارند. آن‌ها به موفقیت ارزهای دیجیتال در آينده باور دارند و می‌دانند که سرمایه‌گذاری آن‌ها یک روزی سودآوری کلانی برایشان به ارمغان خواهد آورد.

اما گروهی از افراد هستند که علاقه به سرمایه‌گذاری کوتاه مدت دارند و به همین خاطر بیشتر وقت خود را صرف تحقیق و پرس و جو می‌کنند. آن‌ها تمایل دارند چندین هدف و شیوه را در ذهن خود دنبال کنند که اگر یکی از آن‌ها با شکست مواجه شد، هدف جایگزین را دنبال کنند.

 بنابراین خریدن بیت کوین تنها دو جنبه دارد. یا اینکه به سرعت برای شما سودآوری به ارمغان می‌آورد و یا اینکه تمام دودمان شما را به باد خواهد داد. تمام این‌ها بستگی به تحقیقات شما دارد.

روش دوم - پذیرش بیت کوین به عنوان پرداخت‌های روزانه

دربارهٔ Fiverr چیزی شنیده‌اید؟ یک وب سایت بین المللی برای فروش خدمات، کار و یا سرویس توسط فریلنسرها (اعضای سایت که افرادی مانند شما هستند) است که قیمت خدمات عرضه شده از ۵ دلار شروع می‌شود. حالا تصور کنید مردم بجای پرداخت دلار، تمامی خدمات را با بیت کوین انجام دهند. به مثال زیر توجه کنید:

  • مهارت خود را مطرح کنید: صادقانه بگویم که مهارت شما می‌تواند هر چیزی باشد؛ نقاشی، عکاسی و حتی خیاطی. بهترین مهارت خود را مطرح کنید تا از طریق آن بتوانید درآمدزایی کنید. کیف پول دیجیتال خود را بسازید. این کار برای آن است تا مردم بتوانند دستمزد شما را به کیف پول شما منتقل کنند.
  • ترغیب مردم: بهترین روش را برای جذب مردم انتخاب کرده و آن‌ها را مجاب کنید دستمزد شما را به بیت کوین یا سایر ارزهای دیجیتال پرداخت کنند. برای این کار بهترین روش تحقیق است و اینکه کشف کنید مردم چگونه به ارزهای دیجیتال علاقمند می‌شوند.

روش سوم - استخراج (ماینینگ)

یکی از محبوب ترین روش‌های درآمدزایی استخراج بیت کوین است. برای این کار دو راه وجود دارد؛ استخراج ابری یا استخراج شخصی.اگر می‌خواهید به صورت شخصی به استخراج بپردازید (یعنی اینکه دستگاه‌های ماینینگ خریداری کنید و از طریق آن‌ها این کار را انجام دهید) باید بگویم که بسیار خطر پذیر است.

زیرا برای درآمدزایی باید تعداد دستگاه‌ها زیاد باشند که این امر هزینهٔ گزافی را به دنبال خواهد داشت. بیت کوین یکی از ارزهای دیجیتالی است که سخت استخراج می‌شود. این بدان معنی نیست که روش استخراج آن سخت است بلکه تعداد افرادی که قصد این کار را دارند بسیار است و همین امر موجب می‌گردد شانس شما برای حدس کدهای بلاک پایین بیاید.

بیشتر بخوانید: روانشناسی معاملاتی بیت کوین

به همین خاطر من به شما استخراج ابری را توصیه می‌کنم. در این روش از استخراج شما نیازی به خریداری دستگاه‌های ماینینگ ندارید، در عوض عضو استخرهای استخراج (سایت‌هایی که با عضویت در آن فرایند استخراج را به عهدهٔ آن‌ها می‌سپارید) می‌شوید و ماهانه مقداری از درآمد استخراج را که از قبل با سایت تعیین کرده‌اید، دریافت می‌کنید. هر چقدر پرداختی شما به سایت بیشتر باشد سود بیشتری دریافت خواهید کرد.

روش چهارم - سرمایه‌گذاری

این روش به معنای خرید و فروش بیت کوین نیست. شما می‌توانید با سرمایه‌گذاری در استارت آپ‌ها، شرکت‌ها، سهام و توسعهٔ بلاک چین درآمدزایی کنید. استارت آپ‌هایی که مبتنی بر بلاک چین هستند، زمانی که مرتبط با ارزهای دیجیتال باشند بهترین شانس را برای سرمایه‌گذاری به همراه خواهند داشت. قبلا برخی از استارت آپ‌هایی که اکنون به موفقیت رسیده‌اند چنین شیوه‌ای را در پیش گرفته بودند.

عرضه اولیه سکه. برای این کار ابتدا باید دربارهٔ استارت آپ بعدی تحقیقات لازم را انجام دهید؛ اگر بتوانید به درستی استارت آپی را انتخاب کنید که آینده‌ای درخشان در انتظارش است، می‌توانم این تضمین را به شما بدهم که سرمایهٔ شما در آینده سر به فلک خواهد کشید.

شرکت‌هایی که بلاک چین‌ و بیت کوین را سرلوحهٔ کار خود قرار می‌دهند نیز بهترین مکان برای سرمایه‌گذاری هستند. شما می‌توانید با مطالعهٔ اهداف، دورنماها و اوراق سفید این شرکت‌ها پروژه‌ٔ آن‌ها را دنبال کرده و سرمایهٔ خود را در اختیارشان بگذارید. 

به عنوان یک قانون کلی شما همیشه باید نسبت به سرمایه‌گذاری محتاط عمل کنید. از کسی پوشیده نیست که بازار ارزهای دیجیتال همه روزه درحال فراز و نشیب است. اما شما اهداف و چهارچوب خود را داشته باشید و برای رسیدن به آن تلاش مضاعف کنید.





:: برچسب‌ها: سرمایه‌گذاری در بیت کوین ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: