کیف پول اتوس (Ethos)
نوشته شده توسط : علیرضا

کیف پول جهانی اتوس طراحی شده تا کاربران بتوانند در یک سیستم امن و منصفانه از دارایی‌های دیجیتال خود حفاظت کنند. این کیف پول تمرکز بسیار بالایی بر روی امنیت دارد چراکه عامل اصلی که تعیین می‌کند معامله‌کنندگان معامله را انجام بدهند امنیت است

کیف پول اتوس (Ethos) چیست؟

قطعا شما هم مثل خیلی از کاربران دیگر بارها به خاطر از دست دادن توکن‌ها، کوین‌ها و دیگر دارایی‌های دیجیتال خود ترسیده و نگران شده‌اید. تاکنون هکرهای زیادی به سیستم‌های حفاظت‌شده وارد شده‌اند. کیف پول جهانی اتوس در ۳۱ مارس ۲۰۱۸ به بازار آمد. سوالی که معمولا برای خیلی از معامله‌کنندگان ارزهای دیجیتال پیش می‌آید این است که چه چیزی اتوس را از دیگر کیف پول‌های دیجیتال برتر ساخته است؟ در این مقاله سعی داریم به بررسی این کیف پول بپردازیم.

اخیرا، کوین اتوس نیز جرقه زده و و طی ۲۴ ساعت، افزایش قیمتی بیش از ۱۲.۲۰ درصد را تجربه کرده است. علاوه بر این، تعدادی شرکت از جمله SmartCash، aXpire ، BitDegree، Bodhi با اتوس همکاری کرده اند و  باقی افراد رشد کلی اتوس را پیش‌بینی کرده‌اند.

چه چیزی کیف پول جهانی اتوس را سودمند کرده است؟

کیف پول جهانی اتوس بنا به دلایل زیادی مناسب و مقرون به صرفه است که به چندی از مهم‌ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم.

اولین نکته، تمرکز بالایی است که بر روی امنیت دارد. این کار با توانایی ایجاد یک کلید هوشمند اتوس که می‌تواند چند کیف پول را یک‌جا مدیریت کند، انجام می‌شود. این نه تنها امنیت را بالا می‌برد بلکه به کاربر اجازه می‌دهد که کنترل دارایی‌های خود را بدون اینکه نگران از دست دادن کلید هوشمند خود باشد به دست بگیرد.

بیشتر بخوانید: نگاهی به کیف پول سرد S

دوم، مشخصات کوین‌های یکپارچه اتوس اطلاعات قابل‌توجهی مربوط به نمودارهای تعاملی، روند بازار و دسترسی به نظرات و نقدهای دیگر کاربران را برای کاربران خود فراهم کرده که بسیار مفید است زیرا مشتریان نه تنها به چیزی که موجب تغییرات در بازار می‌شود دسترسی دارند، بلکه قادر خواهند بود اطلاعات خود را در محیط کاربران اتوس به اشتراک بگذارند تا بیش از یک دیدگاه داشته باشند.

در نهایت، آن‌هایی که به پیش فروش رسیده‌اند، عضویت طلایی را بدست خواهند آورد. این یک فرصت عالی است چرا که به فرد اجازه می‌دهد که به چندین منبع پشتیبانی آنلاین رایگان به مدت یک سال دسترسی داشته باشد.

جمع‌بندی

در کل، کیف پول جهانی اتوس یک روش کاملا امن برای نگهداری ارزهای دیجیتال است و بالاترین امنیت ممکن را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. آن‌ها نه تنها می‌توانند دارایی‌های خود را در یک کیف پول با یک کلید هوشمند ذخیره کنند، بلکه همچنین می‌توانند به اطلاعات متعدد و مختلفی دسترسی داشته باشند و تبادل اطلاعات کنند و دانش یکدیگر را گسترش دهند.





:: برچسب‌ها: کیف پول اتوس ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: