بهترین استخر ماینینگ اتریوم در سال 2020 چیست؟
نوشته شده توسط : علیرضا

شبکه اتریوم هنوز به اجماع PoS (گواه اثبات سهام)  خود انتقال داده نشده است به همین دلیل هنوز می توانید اتریوم (ETH) را استخراج کنید. اگر به دنبال بهترین استخر ماینینگ اتریوم هستید، فهرست استخرهای ما را برای سال 2020 بررسی کنید.

در یک استخر ماینینگ اتریوم دنبال چه چیزی باید گشت؟

هنگامی که در جستجوی بهترین استخر برای ماینینگ هستید، ابتدا باید به عوامل ارائه شده در زیر توجه کنید:

هزینه تراکنش: متوسط هزینه تراکنش بین 1 تا 2 درصد است، اما هزینه های بیشتر یا کمتری نیز نسبت به این درصد وجود دارند.

موقعیت سرور: استخری را انتخاب کنید که سرورهای آن در نزدیکی محل زندگی شما باشند، این امر باعث بهتر شدن قدرت هش شده و در نتیجه سود بهتری حاصل می شود.

الگوریتم های پشتیبانی شده: به دنبال استخرهایی باشید که با الگوریتم Ethash سکه ها را استخراج می کند.

اعتبار و رضایتمندی: استخرهای معروف همیشه سر زبانها هستند، اما اگر به دنبال استخرهای جدید هستید، نظرات افراد را بخوانید تا ببینید که آیا سکه ها را به موقع به استخراج کننده های خود پرداخت می کند یا خیر.

هش ریت: بهترین استخر ماینینگ اتریوم باید دارای هش ریت بالا و پایدار باشد.

زمان کار استخر: استخرهایی را انتخاب کنید که به صورت شبانه روزی کار می کنند.

حداقل پرداخت: محدودیت های پرداخت کمتر برای استخراج سریع تر مناسب است.

سیستم های پرداختی

چندین طرح پرداخت وجود دارد که برای هر استخر ماینینگ متفاوت است، اما در اینجا برخی از رایج ترین آن ها آمده است:

  • PPS- پرداخت به ازای هر سهم. هر سهم ارائه شده به مقدار معینی از ETH برای خود ارزش دارد.
  • SMPPS- پرداخت بیشینه اشتراکی برای هر سهم. با پرداخت به ازای هر سهم مشابه است، اما آنها هرگز پرداخت ها را بیشتر از مقداری که استخر کسب می کند، به شما نمی پردازند.
  • ESMPPS- پرداخت حداکثری اشتراکی برابر شده برای هر سهم. مشابه SMPPS است، اما پرداختی ها را به طور مساوی بین استخراج کننده ها توزیع می کند.
  • تناسب: استخراج کننده ها پاداش خود را با توجه به میزان سهم هر یک از اعضا دریافت می کنند.
  • PPLNS- روشی که به استخراج کننده ها بر اساس درصد سهمی که در آن مشارکت کرده اند در مقایسه با کل سهم ها مبلغی را پرداخت می کند. با طرح تناسب مشابه است، اما صرف نظر از محدودیت ها، به مقدار ثابتی از سهام (N) بستگی دارد.
  • Score- سیستم مبتنی بر امتیاز: در این سیستم پاداش تناسبی است اما بر اساس زمان تحویل سنجیده می شود. به این معنی است که سهام ایجاد شده در آینده بسیار با ارزش تر از سهام قبلی است.

بیشتر بخوانید: اتریوم چیست؟

اکنون که می دانید به دنبال چه چیزی هستید، به خواندن فهرست ما ادامه دهید. 

بهترین استخرهای ماینینگ 

اکنون که می دانید به دنبال چه چیزی هستید، به خواندن فهرست ما ادامه دهید. 

ETHpool

ETHpool اولین و معتبرترین استخر ماینینگ اتریوم است که هش ریت آن 23% می باشد. سرورهای آن در مناطقی مانند اروپا، آمریکا و آسیا قرار دارند. کاربران با استفاده از نرم افزار eth-proxy، ethminer، cudaminer و qtMiner می توانند به استخراج بپردازند. برای این که بتوانید در این استخر اقدام به استخراج کنید، باید نسخه C++ETH از اتریوم را در رایانه خود نصب کنید.

سیستم پرداخت بر اساس مدل PPLNS است و هزینه تراکنش آن 1٪ می باشد. چند سال قبل، این استخر به کاربران جدید خود اجازه ثبت نام نداد، زیرا این شرکت یک دوره کاری زیاد را تجربه کرده بود و فقط به کاربران قدیمی خود اجازه استخراج می داد.

این کار باعث شد تا بسیاری از استخراج کننده های جدید به تنهایی اقدام به استخراج کنند، زیرا در آن زمان هیچ گزینه ای برای استخر ETH وجود نداشت. این سایت از حملات DDoS محافظت می کند. هش ریت فعلی شبکه GH/s 423.1 است.

Ethermine

اترماین نسخه ای مشابه از ETHpool است، اما برخی تفاوت های جزئی نیز دارد. اترماین همچنین از یک طرح پرداخت PPLNS استفاده می کند. همچنین می توانید آستانه حداقل پرداخت خود را مانند 0.05 اتریوم که حداقل پرداختی است، تعیین کنید و یا 10 اتریوم که بیشترین مبلغ پرداختی است را برای برداشت انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: از پیش استخراج کردن (Pre-Mine)

سرورهای محافظت شده DDoS آن در سنگاپور، پاریس، در شرق و غرب ایالات متحده مستقر هستند.

کاربران تلفن همراه می توانند یک اپلیکیشن را در تلفن های هوشمند خود با سیستم عامل اندروید و ios نصب کنند تا موجودی حساب و پیشرفت استخراج خود را کنترل کنند. اگر مبلغی را که کمتر از 1 ETH است، برداشت کنید این سایت هزینه اضافی 0.001 ETH را از شما کم می کند.

Dwarfpool

Dwarfpool یک موتور استخر بهینه شده است که به کاربران این امکان را می دهد تا اتریوم، مونرو، زی کش، اکسپنس و گروستل کوین را استخراج کنند. این استخر 6%د از سهم متوسط بازار را در اختیار دارد.

پاداش استخراج کننده ها از طریق سیستم پرداخت چرخشی (RBPS) انجام می شود که برای هر سهم پذیرفته شده به آنها اتریوم داده می شود. این استخر از مدل پرداختی دیگری با نام HBPPS استفاده می کند که شامل پرداخت سهام بر اساس زمان است، به این معنی که تمام بلوک های یافت شده به صورت ساعتی محاسبه می شوند. این ویژگی پرداخت خودکار برای استخراج کننده هایی که می خواهند درآمد خود را سریع برداشت کنند، مناسب است.

هزینه تراکنش استاندارد 1% است. این استخر ماینینگ اتریوم دارای یک شبکه جهانی از سرورهای قدرتمند است. حداقل پرداختی 0.01 ETH است که برای استخراج کننده های کوچک مناسب است. در این استخر هیچ هزینه تراکنشی برای پرداخت اتریوم وجود ندارد، زیرا هزینه استخر برای پرداخت اتریوم استفاده می شود.

هش ریت فعلی استخر 2377109 MH/s است.

NanoPool

نانوپول یکی دیگر از استخرهای ماینینگ چند منظوره است که می توان با آن اتریوم، زی کش، سیاکوین، مونرو، پاسکال و ارزهای دیجیتال دیگری را استخراج کرد. سهم بازار استخر 8% است. نرم افزار Claymore Dualminer را باید قبل از شروع استخراج در این استخر نصب کنید. نانوپول بر اساس طرح PPLNS با هزینه استخر 1% به استخراج کننده ها پاداش می دهد.

حداقل هش ریت برای استخراج در اینجا حدود 5 Mhesh/s است. این استخر به یک شبکه جهانی از سرورهای مختلفی متصل است، اما توصیه می شود به منظور جلوگیری از انتظار برای پرداخت های طولانی مدت، به 3 مزرعه (مرکز استخراج اتریوم) وصل شوید. 

بیشتر بخوانید: پامپ و دامپ ارز دیجیتال چگونه اتفاق می افتد؟

هش ریت فعلی 16,846 GH/s است.

Mining Pool Hub

ماینینگ پول هاب یک استخر ماینینگ اتریوم است که در بین استخراج کننده ها بسیار محبوب است. این استخر از استخراج 18 الگوریتم مختلف و در مجموع از 5 سکه مبنی بر Ethash، از جمله ETH پشتیبانی می کند. این استخر از طرح پاداش PPLNS استفاده می کند. هزینه ها بر اساس پاداش هزینه پیدا کردن بلاک، هزینه تراکنش، جایزه ها و مشوق ها محاسبه می شود. هزینه استخراج 0.9% است.

سرورهای ماینینگ پول هاب در آسیا، آمریکای شمالی و اروپا قرار دارند. سرورها صرف نظر از مکان آنها کاربردی ندارند، بنابراین نیازی به فایل پشتیبان نیست. یک ویژگی عالی این استخر الگوریتم تغییر خودکار است که به کاربران این امکان را می دهد تا چندین توکن از همان الگوریتم را همزمان با حداکثر سود به دست آورند. سهم بازار فعلی از استخر 3.7% است و هش ریت شبکه 7.05 T/s می باشد.

SparkPool

این استخر ماینینگ اتریوم در کشور چین مستقر است و در حال حاضر 29% از سهم بازار را در اختیار دارد. علاوه بر ETH، همچنین می توانید GRIN و BEAM را استخراج کنید. استخر از الگوریتم +PPS برای تعیین جوایز کاربر استفاده می کند. اسپارک پول سرورهایی را در ایالات متحده، اروپا، تایوان، جنوب شرقی آسیا و چین دارد. هش ریت فعلی استخر 53.59 TH/s است. هزینه استاندارد برای استخراج کننده ها 1% است و حداقل پرداختی 0.05 ETH می باشد.

نتیجه گیری

این فهرست ما از بهترین استخرهای ماینینگ اتریوم در سال 2020 بود. می توانید یکی از گزینه های ارائه شده در بالا را انتخاب کنید و استخراج ETH را شروع کنید.





:: برچسب‌ها: استخر ماینینگ اتریوم ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: