تنها 30 درصد از استیبل کوین‌ها قابل استفاده هستند!
نوشته شده توسط : علیرضا

تنها ۶۶ درصد از استیبل کوین‌ها یعنی در واقع ۳۰ درصد از تمامی توکن‌های اعلام شده، قابل استفاده هستند. ۷۰ درصد دیگر‌ آن‌ها در حال توسعه هستند یا به طور کامل کنار رفته‌اند.

 

حقایق 

محققان Blockdata بر این باورند که یکی از نتایج این امر، می‌تواند قابل استفاده شدن تعداد زیادی از استیبل کوین‌ها در سال ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ باشد. تخمین زده شده که ۱۱۹ استیبل کوین در سال ۲۰۱۹ راه‌اندازی خواهند شد.

محققان همچنین عوامل احتمالی که ممکن است منجر به بسته شدن استیبل کوین‌ها شده باشد را بررسی کرده‌اند. با توجه به این مطالعه، استیبل کوین‌های شکست خورده تمایل دارند که توسط دارایی‌هایی نظیر طلا تحت حمایت قرار بگیرند. تقریباْ، دو سوم استیبل کوین‌های شکست خورده، آن‌هایی بوده‌اند که توسط طلا پشتیبانی می‌شدند.

محققان با نگاه دقیق‌تر به استیبل کوین‌هایی که مورد حمایت رمز ارزها قرار داشتند، چندین عامل پیدا کردند که به نظر آن‌ها مسئول این شکست‌ها بوده است؛ سقوط در دسته‌بندی نوسانات، مشکلات نگهداری فیزیکی، و کلاهبرداری می‌توانند عامل شکست استیبل کوین‌ها باشند.

بیشتر بخوانید: تفاوت توکن و کوین

برخی از گرایش های دیگر که در این تحقیق ذکر شد، شامل شایع بودن پایدار کوین های مبتنی بر اتریوم و همچنین پایدار کوینهای حمایت شده از دارایی بود. در حالی که این گزارش ۱۵ بلاک چین مختلف را شناسایی کرد که استیبل کوین‌ها بر روی آن‌ها پیاده‌سازی شده‌اند، اتریوم تقریباً ۵۰٪ سهم تمام استیبل کوین‌ها را با بلاک‌چین حفظ می کند - یکی دیگر از رایج ترین آنها Bitshares و Stellar هستند.

استیبل کوین‌هایی که تحت حمایت دارایی هستند نیز شامل اکثریت قاطع همه استیبل کوین‌های زنده هستند (۹۵٪). در حالی که این معمول‌ترین معنی برای انتشار استیبل کوین‌ها است، ثبات الگوریتمی و دیگر روش‌ها را می توان برای توسعه استیبل کوین‌ها استفاده کرد.

 استیو فوربس، مالک برند تجاری فوربس، اخیراً به مارک زاکربرگ گفته که ارز مجازی فیسبوک به نام لیبرا را با پشتوانه طلا برگرداند. فوربس بر این باور است که طلا ارزش ثابتی را برای واحد پول مجازی آتی با توجه به تاریخچه ادعای مالکیت این فلز، تامین خواهد کرد:

 

بنا به دلایل متعددی، طلا ارزش ذاتی خود را بهتر از هر چیز دیگر حفظ می‌کند. مثل یک میله اندازه‌گیری است. بیش از ۱۲ اینچ در یک فوت، اندازه یک ساختمان را محدود نمی‌کند. همه این‌ها بدان معنی است که Libra  آن چیزی که بقیه ارزها ندارند را خواهد داشت: یک قیمت ثابت!





:: برچسب‌ها: استیبل کوین‌ها ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: