پدیده آلت کوین رو به پایان است!
نوشته شده توسط : علیرضا

مکس کیسر گوینده‌ي معروف بازار بیت کوین در گفتگویی با تلویزیون سی ان بی سی به این موضوع اشاره کرد که آلت کوین‌ها دیگر جایی در رالی بازار ارز دیجیتال نخواهند داشت.

مکس کیسر: پدیده آلت کوین به پایان رسید، سرمایه گذاری‌ها به سمت بیت کوین خواهند بود!

کیسر اعلام کرد با رشد فضای ارز دیجیتال و بکارگیری تفکیک امضای تراکنش‌ها (SegWit) و پروتکل رعد و برق (Lightning)، مردم درک بهتری از ذخیره ارزش بیت کوین (یکی از سه کارکرد پذیرفته شده مشخص پول) و همچنین ارزش وجودی آن به خاطر وجود بلاک چین کرده‌اند. این امر به گفته‌ی مکس کیسر، صاحبان ارزهای دیجیتال را مجاب کرد تا دارایی‌های خود را به امن ترین زنجیره بیت کوین برگردانند.

کیسر پیش بینی کرد که آلت کوین‌ها در آینده‌ای نزدیک یک پنی هم ارزش نخواهند داشت و حتی موجودیت خود را از دست خواهند داد چرا که نقدینگی‌ها به سمت بیت کوین روانه خواهند شد. او استدلال می‌کند با تسلط کنونی ۶۰ درصدی بیت کوین بر بازار، که به عقیده او در آینده حتی به ۸۰ و ۹۰ درصد هم خواهد رسید، پدیده آلت کوین به پایان رسیده است.

بیشتر بخوانید: تنها 30 درصد از استیبل کوین‌ها قابل استفاده هستند!

به تازگی، پیتر برانت نویسنده و تاجر کهنه کار پیش بینی کرد که بیت کوین به رشد خود ادامه خواهد داد اما آلت کوین‌ها هیچ سودی را احساس نخواهند کرد. برات افزود، برخلاف سیر صعودی اخیر بازار در سال ۲۰۱۷، دستاوردهای بیت کوین در هیچ جای دیگر تاثیر نگذاشته است و به نفع هیچ یک از آلت کوین‌ها نبوده است. او گفت:

ارزهای دیجیتال انتظار دارند آلت کوین‌ها این کار را دوباره تکرار کنند، آن‌ها ممکن است بسیار ناامید شوند. 

 

اواخر ژوئن، نعیم اسلام تحلیلگر بازار اصلی "ThinkMarkets" (یک شرکت دلالی آنلاین) پیش بینی کرد که بیت کوین در بازار صعودی بعدی خود به ۶۰ هزار تا ۱۰۰ هزار دلار خواهد رسید. او استدلال می‌کند اگر روزی قیمت بیت کوین به ۲۰ هزار دلار برسد، تحلیلگران افکار محافظه کارانه خود را کنار می‌گذارند و دیگر ترسی از پیش بینی قیمت‌های نجومی مانند ۵۰ هزار دلار نخواهند داشت. از آنجا به بعد، به فرض اگر قیمت به ۵۰ هزار دلار رسید می‌تواند ذهن‌ها را برای قیمت بعدی مثلا ۱۰۰ هزار دلار آماده کند.





:: برچسب‌ها: آلت کوین ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: