نگاهی کوتاه به دیجی بایت (ِDigiByte)
نوشته شده توسط : علیرضا

دیجی بایت (Digibyte) در سال ۲۰۱۴ توسط جارد تات معرفی شد. این ارز دیجیتال تمرکز خود را معطوف به افزایش امنیت، سرعت تراکنش و تمرکز زدایی کرده است.

ارز دیجیتال DigiByte
در واقع فناوری دیجی بایت در این زمینه نسبت به سایر ارزهای دیجیتال، عملکرد بهتری از خود بجای گذاشته است. به طور مثال، میانگین سرعت تراکنش‌ بلاک چین‌های محبوب مانند بیت کوین ۱۰ دقیقه است، در حالیکه دیجی بایت تنها ۱۵ ثانیه زمان نیاز دارد تا تراکنش‌ها را تکمیل کند.

در آخرین آزمایشی که در سال ۲۰۱۷ انجام شد، دیجی بایت موفق به ثبت ۵۶۰ تراکنش در ثانیه شد. تیم سازنده ادعا کرده است تا سال ۲۰۳۵ این رقم را به ۲۸۰۰۰۰ تراکنش در ثانیه خواهد رساند. در آن سو، بیت کوین تنها ۷ تراکنش در ثانیه به ثبت می‌رساند و اتریوم نیز وضعیت بهتری ندارد و فقط ۱۵ تراکنش را می‌تواند پردازش کند.

دیجی بایت،‌ کوین مخصوص به خود را با نام "DGB" عرضه کرد و قصد دارد تا سال ۲۰۳۵ بازار سرمایهٔ خود را به ۲۱ میلیارد کوین برساند. جالب است بدانید، پروژهٔ دیجی بایت اولین بلاک چینی بود که سیستم سگویت را به نسخهٔ خود اضافه کرد. با این کار، فرایند تایید از اطلاعات ذخیره شدهٔ بلاک جدا شد و باعث شد تراکنش‌ها سریع تر انجام شوند و از گزند چکش خواری در امان بمانند.

در نهایت، تیم سازندهٔ دیجی بایت امیدوار است تا فناوری آن‌ها بین المللی شود و همهٔ افراد در سراسر جهان بتوانند از آن به عنوان سیستم پرداختی خود استفاده کنند. اگرچه دیجی بایت هم اکنون در فهرست صرافی‌های مختلف قرار دارد اما از قرار گرفتن در فهرست صرافی‌های محبوب محروم مانده است.

بیشتر بخوانید: ارز دیجیتال دکرد (Decred)


آیا برای سرمایه‌گذاری مناسب است؟
بایننس بزرگترین صرافی دیجیتال در سراسر جهان است. حجم معاملات روزانهٔ این صرافی روزانه ۲ میلیارد دلار است و اگر تصمیم به اضافه کردن دیجی بایت به فهرست رمزنگارهای خود بگیرد، مسلما باعث پیشرفت قیمت این ارز تازه تاسیس خواهد شد.

بایننس بزرگترین صرافی دیجیتال در سراسر جهان است. حجم معاملات روزانهٔ این صرافی روزانه ۲ میلیارد دلار است و اگر تصمیم به اضافه کردن دیجی بایت به فهرست رمزنگارهای خود بگیرد، مسلما باعث پیشرفت قیمت این ارز تازه تاسیس خواهد شد. قیمت کنونی دیجی بایت اکنون حدود ۱.۴۴ دلار است.

به طور مثال، هنگامی که بایت کوین یکی از ارزهای دیجیتال تازه تاسیس به فهرست بایننس اضافه شد، قیمت آن در کمتر از چند ساعت ۱۰۰ درصد افزایش یافت. شاید از خود بپرسید که آیا سرمایه‌گذاری در دیجی بایت مناسب است؟ قبل از هر چیز باید بگویم که سرمایه‌گذاری در هر چیز نیاز به تحقیق و پیش بینی دارد. این طور نیست که خیلی ساده بگوییم بله، اما من فکر می‌کنم پروژهٔ دیجی بایت واقعا قابل اعتماد باشد.

فناوری واقعی یکی از مهمترین بخش‌های پروژهٔ رمزنگار است که اگر اینگونه نباشد مردم هرگز از آن استفاده نمی‌کنند. از این رو، من معتقدم که تیم سازندهٔ دیجی بایت باید تمرکز خود را در بازاریابی و تولید کسب و کار معطوف کند تا مردم متوجه شوند که فناوری بلاک چین آن‌ها چقدر مفید است.





:: برچسب‌ها: دیجی بایت (ِDigiByte) ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: