بایت بال
نوشته شده توسط : علیرضا

ارز دیجیتال بایت بال (Byteball) فاقد بلاک چین است این بدان معناست که استفاده از سیستم ایکو در شبکه غیر ممکن است و حتی استخراج بایت بال به مفهوم سنتی کلمه امکان پذیر نیست.

ByteBall
بایت بال بجای بلاک چین از فناوری گراف جهت دار غیر مدور (directed acyclic graph) استفاده می‌کند. ایده‌ای که موجب مرتب سازی موضعی می‌شود. این بدان معناست که، الگوریتم گراف جهت دار می‌تواند زنجیره‌ای را که به صورت پی در پی از اولین تراکنش جابجا می‌شود را در یک ترتیب مرتب قرار دهد و آن را به زنجیره بعدی پیوند دهد.

پیوندهای ایجاد شده، هش‌های زنجیرهٔ قبلی را با خود حمل می‌کنند و توسط آن‌ها تایید می‌شوند. بنابراین فرایند استخراج در بایت بال کاملا غیر ممکن می‌شود.

نحوهٔ خرید بایت بال
از آن جایی که پروژه هنوز تکمیل نشده است، نتوانسته است نگاه‌ها را به خود جلب کند. بدین ترتیب تعداد صرافی‌هایی که بایت بال را در فهرست مبادلهٔ خود قرار داده‌اند بسیار کم است. با این وجود صرافی‌هایی که اقدام به فروش بایت بال کرده‌اند شناخته شده هستند:

بیت رکس (Bittrex)

کریپتوپیا (Cryptopia)

کریپتوکس (Cryptox)

بیشتر بخوانید: پلتفرم جدید ایجاد صندوق رمزنگاری شخصی


چگونه دارایی خود را ذخیره کنیم؟
بایت بال فورکی از بلاک چین اتریوم است. به همین خاطر ذخیرهٔ آن در بیشتر کیف پول‌های رمزارز امکان پذیر است. شما می‌توانید بایت بال را در کیف پول‌های جکس (Jaxx)، اتومیک (Atomic) و غیره ذخیره کنید. همچنین کاربران بایت بال می‌توانند از کیف پول‌های سخت افزار مانند نانو لجر ۵ استفاده کنند.

مزایا
استفاده از فناوری قرارداد هوشمند: به لطف این فناوری امکان کلاهبرداری در تراکنش‌ها از بین رفته است.

امکان ارسال ارز دیجیتال از طریق ایمیل یا پیام رسان: پس از ارسال گیرنده باید روی پیام کلیک کند تا مجددا از طریق سایت به طور خودکار به کیف پول گیرنده ارسال شود.

سیستم تراکنش همه چیز تمام: همانطور که گفتیم سیستم دارای یک زنجیرهٔ واحد است و به همین خاطر پیوندها هیچگاه از بین نمی‌روند و تراکنش‌های مالی در سیستم ثابت می‌مانند.





:: برچسب‌ها: بایت بال ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: