بهترین منابع برای مطالعه تکنولوژی بلاک چین
نوشته شده توسط : علیرضا

از سال ۲۰۱۳، جستجو برای بلاک چین در گوگل ۱۹۰۰ درصد افزایش یافته است. از آنجایی که بلاک چین در حال تغییر چگونگی تعاملات ما در دنیای دیجیتال است به عنوان یکی از داغ ترین ترین تکنولوژی ها در بازار در نظر گرفته می شود.

انقلاب بلاک چین: تکنولوژی بیت کوین چگونه در حال تغییر دادن پول، تجارت ها و دنیا است؟

دان و الکس تپ اسکات نویسندگان کتاب انقلاب بلاک چین، به وضوح توضیح داده اند که چگونه کار کرد تکنولوژی بلاک چین در آینده توسعه پیدا خواهد کرد و نحوه انجام کارها را به صورت آنلاین متحول خواهد کرد. این کتاب روش‌های مختلفی را توضیح می‌دهد که در آن تکنولوژی بلاک چین در حال تغییر آینده معاملات، پول و تجارت است.

دان اسکات نویسنده پرفروش ترین کتاب "Wikinomics "، و پسرش الکس تپ اسکات، متخصص بلاک چین، کتاب مفیدی در مورد آینده اقتصاد ارائه می دهند که تحقیق جامعی در رابطه با آن انجام شده است.

بیشتر بخوانید: مسترنود (MasterNode)

این کتاب به عنوان کتاب راهنمای کسب وکار برای دهه های آینده و بعد از آن در نظر گرفته می شود. به گفته تپ اسکات ها این تکنولوژی در حال افزایش خدمات مالی، محافظت از اطلاعات شناسایی افراد و قرارداد های شخصی و کسب وکار است.

لانه خرگوش (Down the Rabbit Hole) : کشف قدرت بلاک چین

لانه خرگوش کتابی است که با زبان ساده توسط تیم لی نوشته شده است. طبق گفته نویسنده، این کتاب در ساده ترین سطح نوشته شده و برای فهم عمیق بلاک چین در مراحل اولیه مناسب است.

یک انتخاب عالی برای افراد اهل کسب و کار مثل شما است، کتاب لانه خرگوش نه تنها در فهم قدرت بلاک چین به شما کمک می کند بلکه به شما کمک می کند که چگونه در آن سرمایه گذاری کنید.

مهم نیست که نقش شما چیست، لانه خرگوش به شما یک راهنمای عملی در مسیر تکنولوژی و پتانسیل هایش خواهد داد. اگر شما می خواهید که سازمان خود را تاثیر گذارتر کنید و فردی با ارزش تر در بازار باشید، این کتاب برای شما نوشته شده است.

علاوه بر این، این کتاب همچنین به شما کمک می کند تا تجارت خود را رقابتی تر کنید و به مشتریان خود در مورد تکنولوژی بلاک چین و تاثیراتش، آموزش بیشتری دهید.

بلاک چین : طرح یک اقتصاد جدید

بلاک چین : طرح یک اقتصاد جدید، برای آن دسته از افرادی که می خواهند بدانند که تکنولوژی بلاک چین چگونه کار می کند و کاربردهای بالقوه آن چیست، توصیه می شود. نویسنده این کتاب می نویسد که ایده این کتاب از اینجاست که کاربرد تکنولوژی بلاک چین به مراتب فراتر از ارزهای دیجیتال است.

علم بلاک چین

علم بلاک چین به بررسی مفاهیم و تکنیک های اساسی برای ساخت سیستم های توزیع مجدد خطا می پردازد. این کتاب نوشته راجر واتن هوفر (Roger wattenhofer)، پروتکلها و الگوریتم های مختلفی را ارائه می دهد که عملیات توزیع مجدد خطا را امکان پذیر می سازد.

بیشتر بخوانید: شاردینگ چیست؟

علاوه بر این، این کتاب در مورد سیستم عملی که پروتکل ها و الگوریتم ها را پیاده سازی می کند بحث می کند. منابع تحقیق نویسنده شامل سیستم توزیع مجدد خطا، الگوریتم های شبکه و ارزهای رمزنگاری شده مثل بیت کوین است. تاکنون او بیش از ۲۵۰ مقاله علمی منتشر کرده است.

راهنمای کامل برای درک بلاک چین

راهنمای کامل برای درک بلاک چین، کتابی است که توسط مایلز پریس نوشته شده است، که به بررسی راه های متفاوتی که هر تکنولوژی بلاک چین، مسیر به اشتراک گذاری ما در دنیا را تغییر می دهد پرداخته است.  

علاوه بر این، این کتاب در مورد چگونگی بهبود خدمات مالی و پذیرش بلاک چین توسط دولت ها برای تصویب ارز دیجیتال ملی خود بحث می کند. این تکنولوژی مرز های شگفتی را جا به جا کرده است و به عنوان ابزار های عملی و ضروری برای تسهیل به اشتراک گذاری اطلاعات، کانون توجه قرار گرفته است.

تجارت بلاک چین

ویلیام موگایار ( William Mougayar) یک نویسنده است، که در مورد چگونگی رونق بخشیدن تکنولوژی بلاک چین به مدل ها و ایده های تجاری که هنوز کشف نشده اند بحث می کند. تجارت بلاک چین یک مطالعه کامل برای  متخصصان فن‌آوری اطلاعات برای فهم بهتر پتانسیل کسب و کار  بلاک چین است.

کتاب ساتوشی

همه ما می دانیم که تکنولوژی بلاک چین و بیت کوین هر دو به با هم مرتبط هستند، چرا که بلاک چین، ارز رمزنگاری شده که یک تکنولوژی قابل اعتماد است را برای ما به ارمغان می آورد. این کتاب به خوانندگان این فرصت را می دهد که نوشته های خالق اسرار آمیز بیت کوین، ساتوشی ناکاموتو را به دقت بخوانند.

پازل کشف هویت ساتوشی در حال کامل شدن است!

اگرچه کسی نمی داند که این نام واقعی است یا صرفاً یک نام مستعار است، و یا اینکه متعلق به یک شخص یا به یک کمپانی است. وجود شخص حقیقی ناکاموتو به طور مجازی وجود دارد و بیشتر شبیه خلق ارزهای رمزنگاری است که فقط از طریق انتشارات آنلاین معرفی شده است.

کتاب ساتوشی یک مجموعه تعیین کننده از نوشته های ضروری ناکاموتو است، از جمله مقاله اصلی که جزئیات ایده بیت کوین در آن آمده است.





:: برچسب‌ها: تکنولوژی بلاک چین ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: